Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Search
Register
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
Vol. 41 No. 2 (2024): Vol. 41 No 2 (2024): Mayo - Agosto 2024
Vol. 41 No. 2 (2024): Vol. 41 No 2 (2024): Mayo - Agosto 2024
Published:
2024-08-19
Artículos
Conception of integrated high school students about strengths of character and virtues
Marcia Cristina Monteiro, Adriana Benevides Soares
pdf (Español (España))
Correlations between academic burnout, coping and social support in college students
Burnout, coping and social support in college students
Maria Eduarda Schwarz Terra, Camila Pereira de Moraes, Andressa Pereira de Souza, Camélia Santina Murgo
pdf (Español (España))
Las funciones ejecutivas y el ajedrez: una revisión sistemática
Diana Marcela Montoya, Sebastián Urquijo, Sandra Johanna Barrero Trejos
pdf (Español (España))
Validación de la prueba de Homonegatividad internalizada en el Departamento de Nariño, Colombia
Christian Alexander Zambrano Guerrero, Yeraldyn Ordoñez-Muñoz, Camila España-Riascos, Diego Muñoz-Muñoz
pdf (Español (España))
Autoeficácia docente e acesso a recursos no ensino remoto emergencial: escalas psicométricas
Raíssa Bárbara Nunes Moraes Andrade, Thais Zerbini, Andresa Cristina Brascero de Souza
pdf (Español (España))
La evolución de las tasas de suicidio en México (1998-2021): Un análisis del sexo y la depresión
César Omar Sepulveda Moreno
pdf (Español (España))
Current Issue
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Language
English
Español (España)