Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Search
Register
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
N°36: Ene-Jun 2014
N°36: Ene-Jun 2014
Published:
2014-09-10
Artículos
Editorial: Etnoconsumo: nuevo paradigma de investigación del consumidor
Dagoberto Paramo Morales
PDF (Español (España))
Conceptual model to determine the impact of visual merchandising in making purchasing decisions at the point of sale
Claudia Janeth Ramírez Beltrán, Luis Gerardo Alférez Sandoval
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
One approach to portfolio theory siefores in Mexico
Humberto Banda Ortiz, Luis Miguel González García, Denise Gómez Hernández
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Social responsibility from worker´s perceptions in vallecaucana company of world class cosmetics and toiletries sector
José Luis Duque Ceballos, Mónica García Solarte, Andrés Ramiro Azuero Rodríguez
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Strategy and culture of innovation, resources management and generation of ideas: practices for managing innovation in business
Julio González Candía, Luis García Coliñanco, Carla Lucero Caro, Natalia Romero Hernández
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Corruption detection mechanism in government procurement: Witness Price System as public policy
Jorge Guillén Uyen, Genaro Matute Mejía
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Work and personal success and satisfaction: how colombian women perceive them
Sandra Idrovo Carlier, Pámela Leyva Townsend
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Art and strategy: the case study of the fashion industry in Colombia
Marleny Natalia Malaver Rojas, Hugo Alberto Rivera Rodríguez, Melissa Sierra Posada, Diego Fernando Cardona Madariaga
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Motivational theories in the study of entrepreneurship
Flor Ángela Marulanda Valencia, Iván Alonso Montoya Restrepo, Juan Manuel Vélez Restrepo
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
The operationalization of member expansion in an interorganizational network case
Denise Rossato Quatrin, Breno Augusto Diniz Pereira
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Strategic management vs. Strategic analysis. A conceptual discussion through the case study of a higher education institution
Gerardo Romo Morales, Erik Márquez de León
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Analysis of technical efficiency and study cases in the Sabana de Bogotá flower crops
María del Pilar Sepúlveda Calderón
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Reseña Bibliográfica: MARKETING INTERNACIONAL: UN ENFOQUE PRÁCTICO
Erika Patricia Rodríguez Palacios
PDF (Español (España))
Developed By
Open Journal Systems
Language
English
Español (España)
Information
For Readers
For Authors
For Librarians