Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Search
Register
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
N°38:Ene-Jun 2015
N°38:Ene-Jun 2015
Published:
2015-08-24
Artículos
Editorial: Marketing in Colombia
Dagoberto Paramo
PDF (Español (España))
HTML
HTML (Español (España))
Lagom är bäst!: Understanding the interrelation between national culture and corporate social responsibility. The case of Sweden
Óscar Hernán Vargas Villamizar, Juan José Martí Noguera
PDF (Español (España))
HTML
HTML (Español (España))
Let’s go to the fair? A study about the motivations to frequent flea markets
Verónica Peñaloza, Marianela Denegri, Felipe Gerhard
PDF (Español (España))
HTML
HTML (Español (España))
Catástrofes naturales en el Valle de Itajaí: estudio de los impactos en el presupuesto público en el periódo 2007 a 2010
Anderson Renan Will Will, Gissele Souza Nunes De Franceschi, Sandro Vieira Soares Vieira Soares, Guillermina Tannuri, Elisete Dahmer Pfitscher, Rogério João Lunkes
PDF (Español (España))
HTML
HTML (Español (España))
Coordination mechanisms and parent-subsidiary relationships in volatile environments: a theoretical approach
Luis E. Sigala Paparella, Gerardo J. Zapata Rotundo, Fidel León Darder
PDF (Español (España))
HTML
HTML (Español (España))
Characteristics of microcredit offering in brazilian program of microcredit in São Paulo state
Paulo Ramalho Augusto de Souza, Maria do Carmo Romeiro, Luíz Paulo Bresciani
PDF (Español (España))
HTML
HTML (Español (España))
Quality of the service in public mexican universities: perspective of analysis from the dimensions
Lisandro José Alvarado Peña, Fridzia Izaguirre Díaz De León
PDF (Español (España))
HTML
HTML (Español (España))
Management skills in leaders of mid-sized businesses of Colombia
Rodrigo Naranjo Arango
PDF (Español (España))
HTML
HTML (Español (España))
Quality of university- industry relations: an analysis from the perspective of relationship marketing in Boyacá (Colombia)
Diana María Dueñas Quintero, Edison Jair Duque Oliva
PDF (Español (España))
HTML
HTML (Español (España))
Factors of the entrepreneur’s profile and the service quality management that influence firm survival: cases from eastern Antioquia (Colombia)
Silvia Teresa Morales-Gualdrón, Uriel Pineda Zapata
PDF (Español (España))
HTML
HTML (Español (España))
Modeling of knowledge management by factor analysis research group university - case UPTC
Jenny Amparo Rosales Agredo, José Javier González Millán, Miryam Teresa Rodríguez Díaz
PDF (Español (España))
HTML
HTML (Español (España))
Developed By
Open Journal Systems
Language
English
Español (España)
Information
For Readers
For Authors
For Librarians