No. 19 (2013)
Current
Archives
Submissions
About
About the Journal
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Register
Login
Change the language. The current language is:
English
Español (España)
Register
Login
Change the language. The current language is:
English
Español (España)
No. 19 (2013)
Published December 11, 2013
Zona Próxima No.19
julio - diciembre 2013
Editorial
Francisco Moreno
Editorial
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Preliminares
Adela Esther de Castro de Castro, Francisco Moreno
Preliminares ZP 19
PDF (Español (España))
Artículo de investigación
Luz Stella López Silva, Claudia Patricia Duque Aristizabal, Gina Lizeth Camargo De Luque, Evelyn del Carmen Ariza Muñoz, Melina Ávila Cantillo, Sally Kemp
2 - 20
Pre-reading skills of preschool students in the Colombian Caribbean region
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Rebeca Estéfano
21 - 38
Knowledge and application of learning strategies for higher distance professors
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Helda Toloza, Norma Barletta, Francisco Moreno
39 - 55
A coaching experience to assist the teaching and learning process of reading and writing in the school context
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Carlos Javier Rojas Álvarez
56 - 62
The geometric instruction and the flat representation of multicube modules in a group of students: a preexperimental design
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Luz María Molina, Kelly Rada
63 - 72
Relationship between the level of formal thought and academic achievement in mathematics
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Heidy Robles, Rodrigo Rodríguez
73 - 85
A virtual environment for critical thinking skills in ESL
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Artículo de reflexión
Daniela Moyetta, Marcela Lucchese, Alicia Ruth Fernández
86 - 94
Reading in content specific areas: the experience at the School of Medicine, U.N.C.
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Norma Constanza Patiño Chicué, Salomón de Jesús Bárcenas, Juan Manuel Fernández
95 - 106
Technology-mediated strategies that contribute to the development and socialization of knowledge in mathematics
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Luis Carlos Pacheco Lora
107 - 118
Teacher reflection: support to promote representational change in conceptions and practices of teachers
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Normas de publicación
Adela Esther de Castro de Castro, Francisco Moreno
119 - 126
Normas de publicación ZP 19
PDF (Español (España))
×
Username
*
Required
Password
*
Required
Forgot your password?
Keep me logged in
Login
No account?
Register here