Main Navigation
Main Content
Sidebar
Register
Login
Toggle navigation
Current
Archives
Announcements
Submissions
About
About the Journal
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Home
Archives
No. 31 (2019)
Julio - Diciembre
Published:
2019-11-24
Editorial
Editorial
María Alejandra Arias
1 - 7
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Artículo de investigación
The Pólya method as a pedagogical strategy to strengthen the competence to solve mathematical problems with basic operations
Doris Yaneth Peñaloza Gélvez, María Luisa Meneses Espinal
8 - 25
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
What academic texts do university students of education write?
Marisol Antonia García Romero, Elisa Biggi, Edixon Chacón Guerrero
26 - 55
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Theoretical innovation to analyze the process of student inclusion from pedagogical practice
Hedni Patricia Royo Peña, Yolenis Del Carmen Salazar Caballero, Amalfi Del Rosario Rada Tovar, Elsa Emilia Petit Torres
56 - 86
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Reflexive portfolio: a proposal for teaching Qualitative Methods
Verónica Edith Gómez-Urrutia, Oriana Marisol Orellano Faúndez
87 - 106
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Artículo de reflexión
Historical thinking in school contexts. Towards a complex definition of the teaching of Clio
Nilson Javier Ibagón Martín, Andrea Renate Minte Münzenmayer
107 - 131
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Ensayo teórico
Musical stimulation in the first year of life
Rolando Angel-Alvarado
132 - 143
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Ponencia
The expectation of the impossible
Azriel Bibliowicz.
144 - 156
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))