No. 34 (2021)
Zona Próxima 34

Enero - Junio

Dossier de Prácticas Reflexivas

Ingrid Eugenia Cerecero Medina
22 - 48
Mediated reflective practice for English teachers in preschool and elementary education
PDF (Español (España)) HTML (Español (España))
Valentina Haas, Pamela Reyes Santander
49 - 77
Autobiography as an activating strategy for teacher reflection: challenges and opportunities
PDF (Español (España)) HTML (Español (España))
María Bruna Espinosa Fernández, Bárbara Brito Herrera, Ivonne Jaime Celedón, Carolina Magni Acevedo, Roxana Galvez Carvajal
78 - 96
Self-evaluation of clinical learning in nursing students. Rubric validation
PDF (Español (España)) HTML (Español (España))
María Paola Ruiz-Bernardo, Rosa Mateu Pérez, Arantxa Baviera Serigo
97 - 122
Evaluative Research on a Project to Promote Reflection Levels in Teacher Training
PDF (Español (España)) HTML (Español (España))
María Ofelia Béjar López Peniche
123 - 138
Reflective Practice at the Iberoamericana University: Formative Routes and University Reflection Area (ARU)
PDF (Español (España)) HTML (Español (España))
Maria Ines Montserrat, César Caldarola, Martina Llera
139-162
Apdes’s “Project Innovate”: a new process of institutional collaborative innovation through the practice of reflective practice
PDF (Español (España)) HTML (Español (España))
Alma Ma. del Amparo Salinas Quintanilla, Patricia Nalleli De la Fuente Rodriguez
163 - 186
Pra?ctica reflexiva, tarea pendiente en el pra?cticum del estudiante normalista
PDF (Español (España)) HTML (Español (España))