No. 34 (2021)
Current
Archives
Submissions
About
About the Journal
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Register
Login
Change the language. The current language is:
English
Español (España)
Register
Login
Change the language. The current language is:
English
Español (España)
No. 34 (2021)
Published January 18, 2021
Zona Próxima 34
Enero - Junio
Editorial
María Alejandra Arias
Editorial
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Ponencia
Angels Domingo Roget
1 - 21
Reflective Practice: a transformative model of teaching praxis
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Dossier de Prácticas Reflexivas
Ingrid Eugenia Cerecero Medina
22 - 48
Mediated reflective practice for English teachers in preschool and elementary education
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Valentina Haas, Pamela Reyes Santander
49 - 77
Autobiography as an activating strategy for teacher reflection: challenges and opportunities
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
María Bruna Espinosa Fernández, Bárbara Brito Herrera, Ivonne Jaime Celedón, Carolina Magni Acevedo, Roxana Galvez Carvajal
78 - 96
Self-evaluation of clinical learning in nursing students. Rubric validation
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
María Paola Ruiz-Bernardo, Rosa Mateu Pérez, Arantxa Baviera Serigo
97 - 122
Evaluative Research on a Project to Promote Reflection Levels in Teacher Training
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
María Ofelia Béjar López Peniche
123 - 138
Reflective Practice at the Iberoamericana University: Formative Routes and University Reflection Area (ARU)
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Maria Ines Montserrat, César Caldarola, Martina Llera
139-162
Apdes’s “Project Innovate”: a new process of institutional collaborative innovation through the practice of reflective practice
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Alma Ma. del Amparo Salinas Quintanilla, Patricia Nalleli De la Fuente Rodriguez
163 - 186
Pra?ctica reflexiva, tarea pendiente en el pra?cticum del estudiante normalista
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Reseña de libros
Mónica del Carmen Meza Mejía
187 - 190
Innovation and reflective processes. The pedagogical practice of teacher educators
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
×
Username
*
Required
Password
*
Required
Forgot your password?
Keep me logged in
Login
No account?
Register here