No. 17 (2012)
Current
Archives
Submissions
About
About the Journal
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Register
Login
Change the language. The current language is:
English
Español (España)
Register
Login
Change the language. The current language is:
English
Español (España)
No. 17 (2012)
Published December 6, 2012
Zona Próxima No. 17
julio - diciembre 2012
Preliminares
Adela Esther de Castro de Castro, Jorge Miguel Mizuno Haydar
Preliminares ZP 17
PDF (Español (España))
PDF
Editorial
Jesús Ferro Bayona
Editorial ZP17
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Artículo de investigación
Adriana Gordillo Alfonso, Joaquín Restrepo Becerra
2 - 23
Comprehension and conceptions of university students about math statements
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Sara Raquel Silva Ortiz, Nidia Yaneth Torres Merchán
24 - 37
Meaning of learning and teaching anatomy: contributions from students' perceptions
PDF (Español (España))
HTML
Cleide Emília Faye Pedrosa
38 - 57
Direct quotation and paraphasing as discursive practices in higher education: experience with language students
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Mailing Rivera Lam, Wilson Enrique Cortés Gómez, Mitzi Benitez Vega, Roxana Acosta Peña
58 - 75
Social representations of La portada natural monument: What do the students tell us and drawings about understanding of the environment
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Vilma Beatriz Benavides Mendez, Gloria Vera de Orozco
76 - 85
The personal diary: a possibility of working literature and writing in the dialogue of the subjectivities
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Marian Lezenia Palencia Martinez
86- 107
Escritura en español de estudiantes de educación de la Universidad de Carabobo.
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Danilza del Carmen Lorduy Arellano, Sonia María Jerez Rodríguez, José David Herazo Rivera
108 - 131
Standards and language skills integration: is it possible?
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Artículo corto de resultados preliminares de investigación
Belmira Oliveira Bueno, Eliana Scaravelli Arnoldi
132 - 141
Reading and writing practices of teachers in educational contexts: new possibilities to live and be in teaching profession
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Nuris Margarita Chirinos Molero
142 - 153
Metacognitive strategies applied in writing and reading comprehension in proceedings of grade
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Reporte de caso
Nayibe del Rosario Rosado Mendinueta
154 -175
Interacción contingente: un caso de estudio en el aula de ISL en colombia
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Artículo de reflexión
Mariela De Jesús Herrera
176 - 193
Relationship between body-play-discipline and education
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Teresa Benítez Velásquez
194 - 211
“Hybrid Method” An integrated pedagogical method for EFL teaching and learning
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Dany Luz Herrera Avila
212 -222
New technologies and geographic education: the present challenge
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Normas de publicación
Adela Esther de Castro de Castro
223 - 232
Normas de publicación ZP 17
PDF (Español (España))
PDF
×
Username
*
Required
Password
*
Required
Forgot your password?
Keep me logged in
Login
No account?
Register here