No. 20 (2014)
Zona Próxima No.20
enero - junio 2014

Editorial

Francisco Moreno Castrillón, Jorge Mizuno
Editorial
PDF (Español (España)) HTML (Español (España))

Artículo de investigación

Colectivo Educación Infantil y TIC, Adela Esther de Castro de Castro, Mónica Borjas, Carmen Ricardo, Mariela Herrera, Eliana Vergara
1 - 21
Digital educative resources for childhood education (REDEI in Spanish)
PDF (Español (España)) HTML (Español (España))
María Elena Hauy
22 - 34
Literary reading: contributions for literature didactics
PDF (Español (España)) HTML (Español (España))
Luzkarime Calle Díaz
35 - 46
Godofredo Cínico Caspa: a positive discourse analysis
PDF (Español (España)) HTML (Español (España))
Karen Varela, Silvana Maria Viecco, Silvia Liliana Florez
47 - 58
Design and implementation of activities for stimulation of phonological awareness in pre-kinder and kindergarten
PDF (Español (España)) HTML (Español (España))
Dagoberto Puello Viloria
59 - 78
Writing competence in 5th grade students as a result of a pedagogical supporting program having to do with language aesthetics: poetry
PDF (Español (España)) HTML (Español (España))
Martha Cecilia Pacheco, Ramiro Guzman Arteaga
79 - 91
Familiar communication and academic performance in college students
PDF (Español (España)) HTML (Español (España))
Dyanne Escorcia, Mayilín Moreno, Kiara Campo, Jorge Palacios
92 - 107
Teaching and assessment of academic writing: analysis of practices reported by French and Colombian professors
PDF (Español (España)) HTML (Español (España))
Gerardo Chacón Rojas, José Antonio Yañez, Juan Manuel Fernández Cárdenas
108 - 118
Factors impeding the implementation of technology in the classroom
PDF (Español (España)) HTML (Español (España))

Normas de publicación

Jorge Mizuno
165 - 172
Normas de publicación ZP 20
PDF (Español (España))