No. 25 (2016)
Zona Próxima No. 25

julio - diciembre 2016

Preliminares

Adela de Castro de Castro, Jorge Mizuno Haydar
Preliminares
PDF (Español (España))

Artículo de investigación

José Fernando Bermudez Bedoya, Ligia Inés García Castro, Ramiro Rivera Gonzalez, Myriam Aristizábal Montes
1 - 21
Learning to learn in a labor competencies mode
PDF (Español (España)) HTML (Español (España))
Sonia Ruth Quintero Arrubla, Adriana Maria Gallego Henao, Libia Elena Ramírez Robledo, Bairon Jaramillo Valencia
22 - 33
The context: an element of analysis for teachin
PDF (Español (España)) HTML
Maria Alejandra Arias, Daniel Tolmos Saponara
49 - 69
The metaverbal activity in teaching oral argumentation to thrid grade children.
PDF (Español (España)) HTML (Español (España))
Carlos González di Pierro, Manuel Flores Fahara, Raluca Focsan
70 - 86
The development of the intercultural competence, through the perspective of the meaningful learning in foreign language teachers
PDF (Español (España)) HTML (Español (España))
José Eduardo Cifuentes Garzón, Sandra Patricia Rico Cáceres
87 - 102
Productive educational projects and entrepreneurship in rural youth
PDF (Español (España)) HTML (Español (España))
Francisco Javier López Armendáriz, Nolvia Ana Cortez
103 - 117
The relationship between imagined communities and investment of multilingual students.
PDF (Español (España)) HTML (Español (España))
Diana Suárez López, Clara Colón López, Jesús Cohen Jiménez, Emma Colpas Rosales
118 - 128
Appropriation of social networks for the application of the Socratic method in critical thinkin
PDF (Español (España)) HTML (Español (España))