No. 24 (2016)
Current
Archives
Submissions
About
About the Journal
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Register
Login
Change the language. The current language is:
English
Español (España)
Register
Login
Change the language. The current language is:
English
Español (España)
No. 24 (2016)
Published August 25, 2016
Zona Próxima No. 24
enero - junio 2016
Editorial
Emma Colpas, Jorge Mizuno
Editorial
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Preliminares
Jorge Mizuno Haydar
Preliminares
PDF (Español (España))
Artículo de investigación
Hector Alberto Botello
1 - 12
Effect of bullying on the reading performance in Colombia
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Katia Ester Pretelt Montero
13 - 27
CULTURAL IDENTITY IN BILINGUAL SCHOOLS
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Estado del arte o revisión bibliográfica
Leidy Evelyn Díaz Posada, Lilian Patricia Rodríguez Burgos
43 - 60
Inclusive education and functional diversity: Knowing realities, transforming paradigms and providing elements for practice.
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Pablo Nahuel di Napoli
61 - 84
The violence in high schools from three perspectives of analysis. Towards a literature revie.
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Artículo de reflexión
Rigoberto Carrillo Camargo
85 - 102
Indigenous policies and Spanish teaching
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
María Martínez Lirola
103 - 114
Towards an effective solution of conflicts in University classrooms: examples through the cooperative debate.
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Henry Roncancio Gonzalez
115 - 127
Vital routes in students’ drop-out. Re-thinking the construction of life projects in university education in the Institucion Educativa de Envigado.
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
David Flores Guerrero
128 - 135
The importance and impact of reading, writing and critical thinking in higher education.
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Artículo corto de resultados preliminares de investigación
Luis René Tabor Sinaí Muñoz García, Marcela Georgina Gómez Zermeño, Lorena Yadira Alemán de la Garza
28 - 42
Use of the educational platform Moodle in the training processes for teachers of Indigenous Education in the State of Jalisco, México.
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
×
Username
*
Required
Password
*
Required
Forgot your password?
Keep me logged in
Login
No account?
Register here