No. 23 (2015)
Zona Próxima No.23
julio - diciembre 2015

Preliminares

Jorge Mizuno Haydar
Preliminares

Artículo de investigación

Anabella Martinez Gomez, Monica Patricia Borjas, Jose Joaquin Andrade
1 - 17
Academic Integrity: The Case of a Private Institution in the City of Barranquilla.
PDF (Español (España)) HTML (Español (España))
María Luisa Spicer-Escalante
18 - 30
Exploring oral and written bilingual narratives inspanish and english.
PDF (Español (España)) HTML (Español (España))
Mario Ospina Chica, David Alberto Londoño Vásquez
31 - 48
Written culture at Metropolitan Technological Institute – Medellín: A case study.
PDF (Español (España)) HTML (Español (España))
Laura María Giraldo Urrego
49 - 72
Space and its use in the social construction of the norm.
PDF (Español (España)) HTML (Español (España))
Everly Castellar
73 - 87
Education free of charge:a case study
PDF (Español (España)) HTML (Español (España))
Wilmar Salazar Obeso
88 - 103
Exploring Communicative Competence Development in an EFLT Classroom at Proyecto de Cursos Libres de Idiomas Extranjeros (Universidad del Atlántico)
PDF (Español (España)) HTML (Español (España))
Jorge Arsenio Gómez Rendón, Diana Carolina Salazar Proaño
104 - 117
The andwa language: a case of documentation and linguistic reclamation through education.
PDF (Español (España)) HTML (Español (España))
Luis Eduardo Castrillón Díaz, Juan Hildebrando Alvarez Santoyo
118 - 130
mpact of Digital Citizen Program in incorporating ICT in the teaching process in some teachers of Centro de Comercio School from Piedecuesta, Santander.
PDF (Español (España)) HTML (Español (España))

Artículo corto de resultados preliminares de investigación

Judith Elena Arteta Vargas, Milfred Coronado Borja
131 - 144
Scientific competences that promote science teachers.
PDF (Español (España)) HTML (Español (España))

Normas de publicación

Jorge Mizuno Haydar
159 - 166
Normas de publicación ZP 23
PDF (Español (España))